تو بگو کدام عاشق رنج دوری رو ندیده....


کوچه ی مهتاب فقط خاطره بود...

هدیه به یک همنفس..

 

پرسید : به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجود داد بزنم به خاطر تو... گفتم به خاطر هیچ کس پرسید : پس به خاطر چی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست داد بزنم به خاطر دل تو... گفتم بخاطر هیچ چیز پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک توی چشماش جمع شده بود گفت:بخاطر کسی که بخاطر هیچ چیز زندست


 

دروغ میگن

شاید اشتباهه اما عاشقا دروغ میگن  

ادمای مهربونو با وفا دروغ میگن

اونا که میگن که تا همیشه دیوونتونن  

بذا بی پرده بگم که به شما دروغ میگن

اونا که میان به این بهونه ها که اومدن  

از توی شهر قشنگ قصه ها دروغ میگن

اونا که فدات بشم تکه کلامشون شده  

به تموم اسمونا به خدا دروغ میگن

اونا که با قسم و ایه میخوان بهت بگن  

تا قیامت نمیشن ازت جدا دروغ میگن .


 

تو این دنیا هیچ وقت به کسی دل نبند

چون این دنیا انقدر کوچیکه که دو تا دل کنار هم توش جا نمیشن

 اگر هم دل بستی

سعی کن هیچ وقت ازش جدا نشی

چون این دنیا انقدر بزرگه که دیگه پیداش نمیکنی . .


 

من از طرز نگاه تو امید مبهمی دارم...نگاهت را مگیر از من که با آن عالمی دارم..

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست..وفا آن است که نامت را همیشه بر زبان دارم..

 


شهید آوینی می فرمایند:

مکه برای شما، فکه برای من

بالی نمی خواهم، این پوتین های کهنه هم می توانند مرا به آسمان ببرند... التماس دعا..

 



نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت13:09---12 آذر 1389
سلام وبلاگ خیلی خوشگلی داری
موفق باشی
فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 12 آذر 1389برچسب:,ساعت 8:7 توسط مهتاب| |


Power By: LoxBlog.Com